Design in de koffiecorner

Blog

Design in de koffiecorner

Interieurspecialist Jaap den Braber merkt in de praktijk dat de koffiecorner steeds meer aandacht krijgt als onderdeel van het interieur. "In vergelijking met een aantal jaren geleden, zijn bedrijven bewuster bezig met de inrichting hiervan. Men wil klanten en medewerkers steeds vaker een echte beleving bieden waarin mensen kunnen genieten van een heerlijk drankje", zegt Den Braber.

Koffieleverancier Fortune speelt hierop in door klanten de mogelijkheid te bieden om zelf een zijpaneel te ontwerpen voor hun koffieautomaat. Zo sluit deze naadloos aan op het ontwerp van het interieur. Hiermee is het niet alleen een koffieautomaat, maar een designobject. Interieurarchitecten reageren enthousiast op deze mogelijkheid: "Het is een hele interessante optie dat de zijpanelen afgestemd kunnen worden op het volledige interieurontwerp. Een praktisch apparaat transformeert zo tot een stijlvolle toevoeging aan het interieur, dat is een leuke extra touch."

PDR public relations verzorgde het contact met de media om deze nieuwe mogelijkheden bekend te maken bij een breed publiek. Door persoonlijk contact met onder andere InterieurBouw, PI (Project & Interieur) en Inside Information en een helder persbericht, brachten wij ook dit nieuws bij de juiste doelgroepen onder de aandacht.

Meer informatie over design in uw koffiecorner? Kijk dan eens op fortune.nl.

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info